اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد و یا خریدار از خرید خود منصرف شده باشد، میتواند با رعایت شرایط زیر کالای خریداری شده را به زیپولند بازگرداند:
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به زیپولند اطلاع داده شود.
در مورد ادکلن ها لازم است حتما پلمپ بسته بندی محصول باز نشده باشد.
در مورد فندک ها لازم است حتما محصول بصورت خشک و استفاده نشده ارسال شود. (در صورتی که محصول با بنزین پر شده باشد و یا فتیله آن استفاده شده باشد امکان ارجاع محصول وجود نخواهد داشت.)
در مورد فندک ها لازم است جعبه اصلی محصول تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود و استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به زیپولند بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
هزینه ارجاع کالا به زیپولند به عهده خریدار میباشد.